FAQ
- Home
- /
- FAQ
-
Na jakich zasadach odbywa się współpraca z firmą Bravecare?
Przede wszystkim gwarantujemy przejrzyste warunki pracy, legalne zatrudnienie, delegację na podstawie dokumentu A1, ubezpieczenie europejskie – EKUZ, wysokie zarobki oraz pomoc Koordynatora 24 h. Posiadamy swoich podwykonawców pomagających nam w rekrutacji i zatrudnieniu. -
W jaki sposób mogę rozpocząć współpracę z Bravecare?
Zgłaszając się do nas najwygodniejszym dla Państwa kanałem: telefonicznie, mailowo, poprzez formularz na stronie internetowej lub poprzez komunikator Messenger na naszym facebook’u: https://www.facebook.com/Bravecarepl/, który przekierowuje do chatbota umożliwiając wypełnienie szybkiej ankiety kończącej się oddzwonieniem do Państwa na wskazany numer w celu wyjaśnienia warunków, odpowiedzenia na wszystkie pytania i dobrania najkorzystniejszego zlecenia. -
Gdzie znajdę aktualne oferty pracy?
Aktualne oferty pracy zamieszczane są codziennie na facebook’u: na grupach opiekunek, w profilach Oddziałów (linki znajdują się w zakładce ODDZIAŁY) oraz na profilach Koordynatorów. Aby szybko znaleźć oferty pracy, wystarczy wpisać w wyszukiwarce portalu facebook hasło: Bravecare -
W jaki sposób mam dotrzeć na zlecenie?
Organizujemy transport w najdrobniejszych szczegółach - przewóz „z drzwi pod drzwi”. Jadąc na zlecenie wsiadacie Państwo pod swoim domem i wysiadacie pod domem rodziny niemieckiej, gdzie będziecie odbywać zlecenie. Droga powrotna wygląda analogicznie: wyjazd spod domu rodziny niemieckiej i przejazd bezpośredni do Państwa miejsca zamieszkania. -
Z kim mam się skontaktować, gdy dojdzie do niespodziewanej bądź niebezpiecznej sytuacji na zleceniu?
Pierwszą osobą do kontaktu jest przydzielony Państwu Koordynator, który udziela wsparcia na każdym etapie. W sytuacjach alarmowych do Państwa dyspozycji pozostaje również nasz Prawnik. -
Od kiedy jestem objęta/objęty ubezpieczeniem?
Od chwili rozpoczęcia zlecenia każda osoba jest zgłaszana do ubezpieczeń w ZUS. Składki ZUS od wypłat zgodnie z terminami księgowymi opłacane są w połowie miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpiła wypłata wynagrodzenia. -
Jak rozliczane są wynagrodzenia?
Wynagrodzenia są realizowane w cyklu miesięcznym, w walucie EURO lub PLN. -
Czy firma Bravecare pobiera jakieś opłaty?
Nie pobieramy żadnych opłat od osób zatrudnianych na żadnym etapie współpracy z nami. -
Czy Bravecare umożliwia doskonalenie zawodowe?
Oczywiście, Bravecare daje różne możliwości doskonalenia zawodowego. Szczegóły przekazuje Koordynator.