FAQ

  • Na jakich zasadach odbywa się współpraca z firmą Bravecare?
    Przede wszystkim gwarantujemy przejrzyste warunki pracy, legalne zatrudnienie, delegację na podstawie dokumentu A1, ubezpieczenie europejskie – EKUZ, wysokie zarobki oraz pomoc Koordynatora 24 h. Posiadamy swoich podwykonawców pomagających nam w rekrutacji i zatrudnieniu.
  • W jaki sposób mogę rozpocząć współpracę z Bravecare?
    Zgłaszając się do nas najwygodniejszym dla Państwa kanałem: telefonicznie, mailowo, poprzez formularz na stronie internetowej lub poprzez komunikator Messenger na naszym facebook’u: https://www.facebook.com/Bravecarepl/, który przekierowuje do chatbota umożliwiając wypełnienie szybkiej ankiety kończącej się oddzwonieniem do Państwa na wskazany numer w celu wyjaśnienia warunków, odpowiedzenia na wszystkie pytania i dobrania najkorzystniejszego zlecenia.
  • Gdzie znajdę aktualne oferty pracy?
    Aktualne oferty pracy zamieszczane są codziennie na facebook’u: na grupach opiekunek, w profilach Oddziałów (linki znajdują się w zakładce ODDZIAŁY) oraz na profilach Koordynatorów. Aby szybko znaleźć oferty pracy, wystarczy wpisać w wyszukiwarce portalu facebook hasło: Bravecare
  • W jaki sposób mam dotrzeć na zlecenie?
    Organizujemy transport w najdrobniejszych szczegółach - przewóz „z drzwi pod drzwi”. Jadąc na zlecenie wsiadacie Państwo pod swoim domem i wysiadacie pod domem rodziny niemieckiej, gdzie będziecie odbywać zlecenie. Droga powrotna wygląda analogicznie: wyjazd spod domu rodziny niemieckiej i przejazd bezpośredni do Państwa miejsca zamieszkania.
  • Z kim mam się skontaktować, gdy dojdzie do niespodziewanej bądź niebezpiecznej sytuacji na zleceniu?
    Pierwszą osobą do kontaktu jest przydzielony Państwu Koordynator, który udziela wsparcia na każdym etapie. W sytuacjach alarmowych do Państwa dyspozycji pozostaje również nasz Prawnik.
  • Od kiedy jestem objęta/objęty ubezpieczeniem?
    Od chwili rozpoczęcia zlecenia każda osoba jest zgłaszana do ubezpieczeń w ZUS. Składki ZUS od wypłat zgodnie z terminami księgowymi opłacane są w połowie miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpiła wypłata wynagrodzenia.
  • Jak rozliczane są wynagrodzenia?
    Wynagrodzenia są realizowane w cyklu miesięcznym, w walucie EURO lub PLN.
  • Czy firma Bravecare pobiera jakieś opłaty?
    Nie pobieramy żadnych opłat od osób zatrudnianych na żadnym etapie współpracy z nami.
  • Czy Bravecare umożliwia doskonalenie zawodowe?
    Oczywiście, Bravecare daje różne możliwości doskonalenia zawodowego. Szczegóły przekazuje Koordynator.