Tel: +48 22 400 78 76

FAQ

Szukam personelu opiekuńczego: Gwarantujemy profesjonalny dobór personelu po dokładnej analizie potrzeb podopiecznego. Zapewniamy zastępstwo w przypadku nie spełnienia oczekiwań rodziny i podopiecznego. Służymy wsparciem naszych Koordynatorów przez cały okres trwania umowy. Każdy współpracownik jest zatrudniony legalnie i ma opłacone ubezpieczenie.

Szukam pracy: Przede wszystkim gwarantujemy przejrzyste warunki pracy, legalne zatrudnienie, delegację na podstawie dokumentu A1, ubezpieczenie europejskie – EKUZ, wysokie zarobki oraz pomoc Koordynatora 24 h. Posiadamy swoich podwykonawców pomagających nam w rekrutacji i zatrudnieniu.

Zgłaszając się do nas najwygodniejszym dla Państwa kanałem: telefonicznie, mailowo, poprzez formularz na stronie internetowej lub poprzez komunikator Messenger na naszym Facebook’u: https://www.facebook.com/Bravecarepl/, który przekierowuje do chatbota umożliwiając wypełnienie szybkiej ankiety. Odzwonimy do Państwa na wskazany numer, odpowiemy na wszystkie pytania, wyjaśnimy warunki współpracy i znajdziemy najkorzystniejsze dla Państwa rozwiązanie.

Aktualne oferty pracy zamieszczane są codziennie na facebook’u: na grupach opiekunek, w profilach Oddziałów oraz na profilach Koordynatorów. Aby szybko znaleźć oferty pracy, wystarczy wpisać w wyszukiwarce Facebook hasło: Bravecare.

Organizujemy transport w najdrobniejszych szczegółach – przewóz „z drzwi pod drzwi”. Jadąc na zlecenie wsiadacie Państwo pod swoim domem i wysiadacie pod domem rodziny niemieckiej, gdzie będziecie odbywać zlecenie. Droga powrotna wygląda analogicznie: wyjazd spod domu rodziny niemieckiej i przejazd bezpośredni do Państwa miejsca zamieszkania.

Pierwszą osobą do kontaktu jest przydzielony Państwu Koordynator, który udziela wsparcia na każdym etapie. W sytuacjach alarmowych do Państwa dyspozycji pozostaje również nasz Prawnik.

Od chwili rozpoczęcia zlecenia każda osoba jest zgłaszana do ubezpieczenia w ZUS i NFZ. Składki ZUS, zgodnie z terminami księgowymi, opłacane są w połowie miesiąca, po którym nastąpiła wypłata wynagrodzenia.

Wynagrodzenia są realizowane w cyklu miesięcznym, w walucie EURO lub PLN.

Oczywiście, Bravecare daje różne możliwości doskonalenia zawodowego. Szczegóły przekazuje Koordynator.