Tel: +48 22 400 78 76

Jesteś osobą otwartą i empatyczną? Marzysz, by pracować w międzynarodowym środowisku? Trafiłeś idealnie!

Wiemy, że dbanie o pracownika jest w naszym interesie, a zadowolony pracownik, to zadowolony klient ! Doceniamy Twoją ciężką pracę w opiece, którą wykonujesz każdego dnia, bo to właśnie Twoje zaangażowanie i troska o dobro podopiecznego zmienia jego świat na lepsze.

Gwarantujemy sprawdzone zlecenia! Najlepszym oferujemy najwyższe zarobki!

W zamian poszukujemy najlepszych i najbardziej wykwalifikowanych pracowników do opieki.

Warunki pracy w BraveCare
  • Praca w Bravecare jest bezpieczna i w pełni legalna. Każdy z pracowników wyjeżdżających na zlecenie po podpisaniu umowy jest zgłaszany do ZUS, gdzie odprowadzane są za niego składki ubezpieczeniowe. Każdy zatrudniony musi posiadać druk A1 oraz ważną kartę EKUZ.
  • Zawsze możesz na nas polegać – pierwszą osobą do kontaktu jest przydzielony Ci
    Koordynator, a w razie problemów podczas zlecenia możesz skontaktować się z naszym prawnikiem, psychologiem oraz pielęgniarką.
  • Gwarantujemy darmowy dojazd na zlecenie i powrót do domu.
  • Szanujemy naszych pracowników i wynagradzamy zgodnie z ich kompetencjami i zaangażowaniem.
  • Jeżeli spodobała Ci się współpraca z nami, to poleć nam kandydata do pracy – jeśli wyjedzie z nami na zlecenie, to Ty otrzymasz specjalną premię za polecenie!
Jak to się wszystko odbywa?

Krok po kroku:

1. Zgłaszasz się do nas. Podajesz nam niezbędne do znalezienia najlepszego zlecenia dane dotyczące swojego doświadczenia w opiece, określasz też swoje warunki. Super, jeśli posiadasz również referencje. Następnie weryfikujemy Twój poziom języka i szukamy zlecenia, które będzie Ci odpowiadać.
2. Otrzymujesz propozycję zlecenia, Koordynator wyjaśnia wszystkie warunki, przekazuje niezbędne informacje dotyczące stanu zdrowia podopiecznego, szczegóły wynagrodzenia i miejsca pracy. Jeśli akceptujesz ofertę, wysyłamy Twoje CV do klienta niemieckiego.
3. Po akceptacji rodziny niemieckiej wypełnisz Kwestionariusz ZUS, podpisujemy obustronnie umowę i dopełniamy formalności, czyli zgłaszamy Cię do obowiązkowego ubezpieczenia ZUS, rozpoczynamy proces wyrabiania dokumentów (A1 i EKUZ).
4. Gdy podpiszesz dokumenty, to…możesz już zacząć się pakować, ponieważ to my organizujemy dla Ciebie transport na koszt firmy spod Twojego domu, bezpośrednio pod dom podopiecznego. Otrzymasz mailowo potwierdzenie zlecenia transportowego.
5. Po dotarciu na miejsce zlecenia zapoznajesz się z rodziną i Podopiecznym. W każdym momencie możesz też skontaktować się ze swoim Koordynatorem, który pomoże Ci we wszystkich sytuacjach i odpowie na pytania.
6. Po zakończeniu zlecenia zorganizujemy Ci transport powrotny, abyś bezpieczne wrócił do domu.

Jak przygotować się do wyjazdu?
  • przed wyjazdem przypomnij sobie podstawowe słownictwo w języku niemieckim dotyczące opieki, chorób wieku podeszłego, sytuacji z życia codziennego jak robienie zakupów, gotowanie, ubieranie,
  • zapisz kontakt do swojego Koordynatora i naszej firmy, adres podopiecznego, znajdujące się w mailu dane przewoźnika, który przetransportuje Cię na zlecenieCo warto zabrać ze sobą?
  • dokument tożsamości np. dowód osobisty
  • telefon komórkowy z włączonym roamingiem oraz ładowarkę
  • prawo jazdy jeśli posiadasz
  • kartę płatniczą (na terenie Niemiec zapłacisz kartą Visa, MasterCard, Maestro i Cirus), trochę gotówki w walucie EURO na własne wydatki – zawsze warto się zabezpieczyć na wypadek niespodziewanych sytuacji
  • niezbędne środki higieniczne, odzież, wygodne obuwie, mały ręcznik i leki jeśli przyjmujesz Podczas pakowania pamiętaj, że przewoźnicy zazwyczaj posiadają limity bagażowe, najczęściej do 25-30 kg.
Co po dotarciu do domu podopiecznego?

Po przyjechaniu na miejsce zlecenia dostaniesz niezbędne informacje dotyczące Twoich obowiązków, planu dnia seniora oraz tego, jakie ma on zalecenia
lekarskie i dietetyczne od rodziny podopiecznego oraz od poprzedniego Opiekuna, jeśli jedziesz na wymianę. Warto też wiedzieć, jaki jest stan Podopiecznego w sferze aktywności fizycznej i psychicznej, jak lubi spędzać czas. Zorientuj się też, gdzie jest najbliższy sklep, apteka i punkty usługowe. Ustal z rodziną zasady korzystania z internetu oraz swój czas wolny.
UWAGA! Jeśli na miejscu zlecenia zastałeś warunki rażąco różniące się od wcześniej ustalanych lub stan zdrowia podopiecznego nie zgadza się z uprzednimi informacjami, to koniecznie skontaktuj się niezwłocznie ze swoim Koordynatorem! Tak samo zareaguj w sytuacji, jeśli podopieczny albo jego rodzina wymaga od Ciebie dodatkowych obowiązków, o których wcześniej nie było mowy. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, wątpliwości, dzwoń do swojego Koordynatora, on jest po to, aby Ci pomóc.

Jakich czynności nie wolno wykonywać Opiekunom wedle niemieckiego prawa?

 

  • zabroniona jest ingerencja w powłokę skórną np. podawanie zastrzyków, insuliny – nie wolno samodzielnie podawać leków Podopiecznemu
  • zadaniem Opiekuna jest dopilnowanie, by Podopieczny przyjął leki, natomiast ich rozdzielaniem zajmuje się niemiecka pomoc medyczna lub członek rodziny. Ponadto należy pamiętać, aby nie mierzyć poziomu cukru i nie zakładać się skarpet uciskowych Podopiecznym.
Co robić w sytuacjach nagłych?
  • Pamiętaj, że panika nie jest dobrym doradcą. Jeśli dojdzie do
    wypadku z Twoim udziałem lub Podopiecznego, zadzwoń jak najszybciej na numer alarmowy w Niemczech (Notruf) – tel. 112 i poinformuj o zdarzeniu. Pod tym numerem, tak samo jak w Polsce, znajduje się Centrum Powiadamiania Ratunkowego, które w zależności od sytuacji przekieruje Cię na policję, pogotowie lub straż pożarną. Podaj adres, pod którym doszło do wypadku, a także imię, nazwisko i wiek osoby poszkodowanej oraz szczegóły zdarzenia.
  • Pamiętaj, aby pod żadnym pozorem nie spożywać alkoholu ani innych używek w miejscu pracy!
  • Sprawujesz opiekę nad drugim człowiekiem, a to duża odpowiedzialność za jego życie i zdrowie!
  • Działamy w pełni profesjonalnie i nie dajemy zgody na tego typu zachowania.
  • Jeśli potrzebujesz skontaktować się z psychologiem, napisz na adres: psycholog@bravecare.pl
    Jeśli masz pytania natury prawnej napisz do naszego Prawnika: prawnik@bravecare.pl
    Jeśli chcesz porozmawiać z pielęgniarką, wyślij maila z zapytaniem: pielegniarka@bravecare.pl

Polecamy

  • All Post
  • Aging Care
  • Assisted Living
  • blog
  • Care Education
  • Caregivers
  • Home Care
  • Home Health Manuals
  • my w mediach